Holland- en Maasdeltatunnel
Bij de realisatie van de Hollandtunnel en de Maasdeltatunnel in de A24 heeft Randstad Geveltechniek een indrukwekkend project afgerond. Voor deze nieuwe tunnels, onderdeel van de Blankenburgverbinding, leverden wij hoogwaardige aluminium kappen met een totaal lengte van maar liefst vijf kilometer. Deze kappen voldoen aan de strengste eisen op het gebied van veiligheid en duurzaamheid en zijn ontworpen met oog voor esthetiek en functionaliteit.
De A24, die op 7 december wordt geopend, verbindt de A20 bij Vlaardingen met de A15 bij Rozenburg en zal de verkeersdoorstroming en bereikbaarheid in de regio Rotterdam aanzienlijk verbeteren. Dit project, onder leiding van Bouwcombinatie BAAK (een samenwerking tussen Ballast Nedam, DEME Group en Infra Red), is tot stand gekomen in opdracht van Rijkswaterstaat en omvat niet alleen de bouw maar ook de financiering en het twintigjarige onderhoud van de verbinding.
Onze samenwerking met diverse partners heeft geleid tot een succesvol eindresultaat. Würth Nederland B.V. leverde het bevestigingssysteem, Garfield verzorgde het aluminium, en Meercoat nam de oppervlaktebehandeling en kleurcoating voor haar rekening. Verwaaltransport stond garant voor het efficiënte transport van de materialen, essentieel voor de voortgang van het project.
Deze samenwerkingen en gezamenlijke inzet hebben geleid tot een project dat de infrastructuur in Nederland verrijkt en bijdraagt aan de groei van de Rotterdamse haven en Greenport Westland.